Kringkoop – Constructieweg 66 – Mijdrecht – 0297-250393

Verkoopvoorwaarden

VERKOOPVOORWAARDEN WINKEL

Logo

1) BEZORGEN
BEZORGKOSTEN €12,50 in de volgende plaatsen: gehele gemeente De Ronde Venen, alsmede Breukelen,
Kockengen, Nieuwer Ter Aa, Loenen, Vreeland, Nigtevecht, Loenersloot en Nieuwersluis.
BEZORGKOSTEN €20,- in Kamerik, Nieuwkoop, Nieuwveen, Uithoorn en Zevenhoven. Afstand meer dan
10 kilometer zijn de bezorgkosten € 2,00 per km volgens de ANWB-routeplanner snelste route.
Bezorgen is alleen mogelijk als het “ontvangstbewijs voor af te halen of levering van goederen” volledig is ingevuld.
Wij bezorgen tot aan de voordeur op de begane grond in de woning.
Alles dient betaald te zijn in de winkel, er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs. U bent er zelf verantwoordelijk voor of de spullen door de deur / trapgat en dergelijke passen. Uw oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al is het in combinatie met ophalen.

2) BEZORGEN / SCHADE.
Wij bezorgen tot aan de voordeur begane grond, indien onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen van de goederen dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product of uw woning. Wij bezorgen enkel op de begane grond in de woning.

4) PRIJZEN.
Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is niet toegestaan aan onze verkopers. Spullen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt.

5) GARANTIE.
Garantie wordt alleen gegeven bij wit- en bruingoed (alles met stekker):
Onder de € 25,-: één week. Tussen de € 25,- en € 50,-: één maand.
Tussen de € 50,- en € 82,50: twee maanden. Boven de € 82,50: drie maanden.
De garantie wordt alleen gegeven als een kassabon is verstrekt bij aanschaf en als het product op een normale manier is gebruikt. Op de kassabon dient vermeldt te staan om wel product het gaat (soort, merk, type). De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.
De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:
1: Reparatie van het product
2: Omruil tegen een vergelijkbaar product.
3: Geld terug in de vorm van een tegoedbon.
Géén reparatie aan huis wordt verricht als het gekochte apparaat verder dan 15 km weg staat van Mijdrecht. De klant moet zelf zorg dragen voor vervoer heen en weer naar Kringkoop in dit geval.

6) RUILEN PRODUCT.
Binnen een week is het mogelijk om alleen geteste elektrische producten en kleding te ruilen tegen andere goederen of een tegoedbon.
Dit kan alleen als u de kassabon kunt tonen en dat de producten nog voorzien zijn van onze prijssticker/kaartje.
Er wordt geen geld terug gegeven.

7) RESERVEREN.
Reserveren van artikelen is mogelijk tot uiterlijk het einde van de volgende winkeldag.
Reserveren is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Een reservering kan niet worden verlengd.

8) OPSLAG.
Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 3 weken worden opgeslagen. De eerste 5 volgende winkeldagen zijn gratis, daarna €2,50,- per dag tot maximaal 3 weken. Na drie weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf een voor ons mogelijke bezorgdatum). Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt een teruggave plaats van 80% het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop.
Bij het ophalen van de goederen moet u het “ontvangstbewijs voor af te halen of levering van goederen” kunnen overhandigen.

9) AANSPRAKELIJKHEID.
Alle relevante bij Kringkoop gekochte artikelen dienen door een erkent installateur te worden geïnstalleerd. Kringkoop is niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt na het in gebruik name van het produkt.